במשכנתא אחת תמצאו יועצי משכנתאות בעלי ניסיון רב שיודעים לשמור על האינטרסים שלכם ולדאוג לכם למשכנתא בהתאמה אישית, רוצים שנחזור אליכם עם כל הפרטים? מלאו את טופס צור קשר באתר ויועץ משכנתאות פרטי יחזור אליכם בהקדם.

משכנתא אחת – שירות יועץ משכנתאות פרטי עם מחויבות ללקוח.

מתכננים רכישת נכס? זקוקים למשכנתא לזוגות צעירים או משכנתא למשפרי דיור? ליועץ משכנתאות פרטי ולקבלת תמהיל משכנתא בתנאים המיטביים עבורכם פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם. יועץ משכנתאות מומחה יחזור אליכם בהקדם.



למה כדאי להיעזר ביועץ משכנתאות פרטי?

מה מבדיל יועץ משכנתאות פרטי מיועץ עובד הבנק? מה מיוחד בייעוץ משכנתאות פרטי שאינו דומה לזה שאותו נקבל מהבנק למשכנתאות?

ההבדל המשמעותי ביותר בין יועץ פרטי ליועץ מטעם הבנק נמצא בתשובה לשאלה כלפי מי מחויב יועץ משכנתאות? איזה אינטרסים גוברים? האם קיימים אינטרסים מנוגדים בין הבנק המלווה והלקוח.

נכון! לבנק יש אינטרס שאתה הלקוח תקח דווקא ממנו את המשכנתא. יועץ משכנתאות מטעם הבנק יבנה עבורכם תמהיל משכנתא שיאפשר לכם ליהנות מהמשכנתא אולם האינטרס הראשוני שלו הוא לדאוג לצמצם ככל האפשר את הסיכון לבנק שלו.

המשמעות באה לידי ביטוי מוחשי ביותר בתנאים שונים שירכיבו את תמהיל המשכנתאות שיועץ זה יבנה עבורכם.

יועץ משכנתאות פרטי – מחויבות חד משמעית ללקוח

כאשר אתם בוחרים ללכת במסלול של ייעוץ משכנתאות פרטי, אתם צוברים יתרון משמעותי שיש לו השפעה כלכלית מרחיקת לכת וארוכת טווח.

יועץ משכנתאות פרטי מחויב אך ורק לכם. הוא מקדיש את כל הידע שצבר וניסיונו הרב, על מנת לבנות ולהניח עבורכם תשתית פיננסית מיטבית וייחודית, לקבלת תמהיל המשכנתא הטוב ביותר שזמין בשוק המשכנתאות.

תמהיל משכנתאות שתאפשר לכם, לא רק לקבל את המשכנתא בתנאי ההחזרים הטובים ביותר בהווה. אלה גם תתאים לכם לעתיד לבוא.

אכן! יועץ משכנתאות מומחה אשר עוסק בייעוץ משכנתאות פרטי. גובה לעיתים תשלום גבוה מזה שאתו יחייב אותכם בנק המשכנתאות. אך במבט ארוך טווח.

בחינה מדוקדקת של התנאים אותם תוכלו לקבל, לאחר טיפול של יועץ משכנתאות מומחה, יבהירו מיד שמדובר במהלך בעל יתרונות כלכליים מובהקים.

 

יועץ משכנתאות

 

זמינות של יועץ משכנתאות מומחה

מיהו יועץ משכנתאות מומחה? כמה חשובה הזמינות של יועץ המשכנתאות שלכם?

יועץ משכנתאות מומחה הוא מי שצבר ניסיון רב (כ-10 שנים ומעלה), בתפקידי ייעוץ וניהול בבנקים למשכנתאות. בנוסף לאחר סיום עבודתו בעמדות ניהול בבנק למשכנתאות הוא עובר לצד השני.

הוא עובר לצד שלכם הלקוחות. ונותן לכם שירות כיועץ משכנתאות פרטי שכל מחויבותו, יצירת אסטרטגיה מותאמת ללקוח. שתאפשר לכם לקבל את המשכנתא בתנאים הטובים ביותר האפשריים.

רק נזכיר את קיומו של ניגוד אינטרסים מובנה בייעוץ משכנתא מטעם הבנק. אכן הבנק למשכנתאות מעוניין בכם כלקוח אך עניינו של הבנק מצטמצם בעיקר לשלב טרום החתימה על המשכנתא.

מרגע שנחתמה המשכנתא וקיבלתם את הלוואה. זמינותו של יועץ המשכנתאות של הבנק יורדת פלאים ולעיתים נעלמת כליל.

בעיקר כיום בעידן הדיגיטלי. תתקשו מאוד להגיע לפגישת ייעוץ משכנתאות לאחר סגירת העיסקה. יועץ משכנתאות מומחה שמטפל בכם ומעניק לכם ייעוץ משכנתאות פרטי נמצא שם לאורך כל הדרך.

דוגמה לליווי רב שנים של יועץ משכנתאות מומחה

אנו במשכנתא אחת יכולים להביא בפניכם דוגמאות רבות ללקוחות שנעזרו בנו על מנת לקבל משכנתא לזוגות צעירים וכעבור מספר שנים החליטו להיעזר בנו פעם נוספת ליצירת תמהיל משכנתאות חדש ומתאים יותר למצבם החדש.

כעבור מספר שנים נוספות. המשפחה התרחבה והתבססה. לאור השיפור במצבם הכלכלי החליטו להיערך לקבלת משכנתא למשפרי דיור. וזאת מבלי לסכן את התשתית הפיננסית של התא המשפחתי. משכנתא למשפרי דיור בתנאים שיאפשרו להם להמשיך ולבסס את מעמדם הכלכלי.

זאת דוגמא לייעוץ משכנתאות פרטי רב שלבי שלעיתים מתפרס על פני שנים רבות.

אנו יכולים להמליץ לכם על מאמרים נוספים שקשורים ויכולים לעזור לכם:

  1. אם הבעיה היא רק המשכנתא בואו אלינו – אפילו אם אין לך הון עצמי תוכל לקחת הלוואה או למצוא הסדר אחר, הון עצמי הוא רק עניין שניתן לפתרון. מה שחשוב זה יכולת ההחזר.
  2. מי מפחד מהמשכנתא? כל אחד חולם על בית, כל משפחה רוצה לקנות דירה, כל אדם שלא משקיע בנדל"ן צופה מהצד ומשתומם – מדוע לי אין דירה בזמן שכולם רוכשים דירות חדשות מקבלנים? מדוע אנחנו לא מצליחים?
  3. תהליך רכישה – ואיך אנחנו עוזרים בתהליך הרכישה של הנכס?

מחפשים יועץ משכנתאות פרטי? פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם. יועץ משכנתאות מומחה יחזור אליכם בהקדם.