משכנתא להשקעה כפנסיה

משכנתא אחת מתמחים בניהול משכנתא להשקעה כפנסיה ויבנו עימכם תוכנית כך שאתם תרוויחו כסף מהנכס שלכם מין היום הראשון גם אם חלק מהכסף לנכס נלקח בהלוואה מהבנק.

יועץ משכנתאות

ניתן לראות את משכנתא להשקעה כפנסיה ב-2 אופניים שונים לגמרי:

הראשונה היא השקעה בנכס על ידי לקיחת משכנתא לצורך הפקת הכנסה פסיבית לשנות הפנסיה שלנו.

ישנם אנשים רבים במיוחד בקרב עצמאים משנות השמונים והתשעים שלא תכננו עבורם פנסיה, וכיום נמצאים במרחק של 10-20 שנים לפני יציאה לפנסיה ולא הבטיחו לעצמם הכנסה פסיבית לאחר יציאה לפנסיה, כמובן שאם יתחילו לחסוך לפנסיה היום לא יגיעו לסכום הנדרש ולכן הם ממשים את כספם בהשקעה שתניב להם תשואה חודשית ותשמש להם כפנסיה.

לדוגמא אייל שחסך במשך 25 שנות עבודתו סכום של יותר ממיליון שקל לקח משכנתא בסך מיליון ש"ח מהבנק, למשך 21 שנה (בעוד 21 שנה יגיע לגיל פנסיה), וקנה נכס אשר ישמש לו מקור הכנסה פסיבי בעתיד, כבר כיום הנכס מניב יותר מההחזר החודשי שלו, וכאשר תסתיים ההלוואה בעוד 21 שנה, הנכס יניב מספיק כסף שישמש את  אייל בשנות הפנסיה שלו.

האפשרות השנייה היא להשתמש בכספי הפנסיה לצורך רכישת נכס

אנשים רבים אשר יוצאים לפנסיה, במיוחד בקרב עובדי מדינה, מוצאים את עצמם עם סכום כסף גדול אשר נוצר כתוצאה בפתיחת תוכניות חסכון שנצברו במשך שנים רבות, והם מתחילים בתהליך של חיפוש השקעה נבונה.

שלושת האפשרויות הנפוצות ביותר הן, השקעה בחסכון בנקאי, השקעה במניות/סל/בורסה והשקעה בנדל"ן, זה לא סוד שכיום הריביות בבנקים ממש נמוכות, הסיכון בשוק ההון ממש גבוה ולכן אנשים רבים בוחרים באופציית השקעה בנדל"ן.

הרוב המוחלט מהאנשים שמגיעים אלינו מגיעים עם סכומים של בין 400 אלף למיליון שקל והם מעוניינים במשכנתא לצורך השלמת הסכום הנדרש לרכישת נכס, כמובן שהמומחים שלנו מתכננים עימכם את סכום המשכנתא הרלוונטי והנכס האטרקטיבי כך שבסופו של יום אתם תרוויחו למין ביום הראשון גם לאחר החזר המשכנתא.

לפרטים נוספים אודות משכנתא להשקעה כפנסיה ויצירת קשר עם יועץ משכנתאות פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.