שקיות דליה מודפסות – פרסום חוצות בתנועה לעסק שלך

הלבוש, והיום אפשר להגיד המותג, עושה את האדם. באופן דומה שקיות דליה ממותגות עושות את העסק שלך!

פרסום חוצות חינם

כשלקוח יוצא מבית העסק שלכם ובידו שקית עם מוצר שקנה, אתם רוצים בוודאי שתלווה אותו תחושה שנהנה מחוויית קניה מושלמת. השקית שהוא אוחז בידו היא חלק בלתי נפרד מהחוויה.

בענף האופנה, למשל, נפוץ השימוש בשקיות דליה וזאת בשל איכות הניילון מהן הן מיוצרות, ובשל המראה השיקי שהן משדרות.

בתי אופנה גם לא יחמיצו את ההזדמנות למתג את השקית, כדי שעל הדרך הלקוח יחשוף את העסק שלהם לעיניים נוספות, ורצוי כמה שיותר.

אבל לא רק בעסקי האופנה נפוץ השימוש בשקיות דליה מודפסות וממותגות. גם בענפים רבים אחרים כמו רכב, מוצרי חשמל, מסעדות… ועוד.

אם גם אתם משתמשים בשקיות דליה, אל תחמיצו את ההזדמנות למנף את העסק לפרסום חינם, או כמעט חינם, בעזרת שקיות דליה מודפסות.

איך למנף את העסק בעזרת שקיות דליה מודפסות?

התחרות הצפופה בעסקים מחייבת מודעות לבניית הנכסים התדמיתיים והמכירתיים של העסק.

חשוב שלעסק יהיה לוגו. אם יש סיסמה מה טוב. אם יש גם אתר אינטרנט, עוד יותר טוב. אבל כל אלו לא יועילו אם לא יחשפו לכמה שיותר עיניים. שקיות דליה מודפסות הן האלף בית של חשיפה יעילה.

פרסום תדמיתי על גבי שקיות דליה מודפסות

אריזת מוצר פועלת על הלקוח באופן לא מודע. הדוגמה הכי טובה היא מוצרי מדף. לצורך העניין, העמידו את עצמכם לרגע בסופרמרקט מול מדף עמוס במטהרי אוויר.

אין לכם מושג מה מריח הכי טוב ונשאר באוויר הכי הרבה זמן. במצב כזה, רוב הסיכויים שהיד תשָלח אל מטהר האוויר הכי מעוצב והכי יפה.

תבחנו אותו מקרוב, תגלו מי היצרן ותוך כדי כך העיינים יצלמו את הלוגו ופרטים חשובים נוספים, ולבסוף תניחו אותו בעגלת הקניות. זוהי פסיכולוגיה פרסומית שעובדת תמיד, וכדאי מאוד לאמץ אותה.

בדומה לדוגמה הנ"ל, שקיות דליה מודפסות יעבדו בשבילכם.

לוגו – כשבוחרים לייצר שקיות דליה מודפסות חשוב להקפיד על שקית איכותית, שמעוצבת כראוי ומציגה את
לוגו העסק שלכם באופן בולט ומחמיא.

כששקיות דליה מסתובבות עם הלוגו שלכם ברחוב או בקניון הן חולפות על פני אנשים רבים אשר במודע או לא במודע מטמיעים אותו בזיכרון. כל חשיפה מרחיבה את ההיכרות עם העסק שלכם, וכידוע, אנשים אוהבים להיכנס לעסק מוכר.

וכדאי לזכור, שקית יפה ואיכות לא ממהרת להגיע לפח, כך שללוגו שלכם יש סיכויי חשיפה רבים מעבר ליום בו יצא הלקוח עם השקית מפתח בית העסק.

פרסום חוצות

אתר אינטרנט – אם אין לכם, מומלץ מאוד להקים אתר לעסק. מבחינת הנתפסות, זה מגדיל את ממדי העסק מעבר לממדיו הפיזיים. גם אם אתם לא נותנים שירותים אונליין, הרווח התדמיתי כולו שלכם.

מספיק שעין המתבונן בשקית קולטת את ה-WWW של האתר – אתם נתפסים כעסק עדכני שהולך עם הזמן.

סיסמה – הסיסמה היא אמירה מילולית על העסק שלכם. היא יכולה לבטא את תחום השירות שאתם מספקים, היא יכולה לבטא את רמת השירות הגבוהה בעסק, את המחירים הנמוכים, והיא יכולה להיות גימיק.

כך או כך, היא נותנת לעסק ערך מוסף כלשהו, ולכן מומלץ לצרף אותה לטקסט המודפס על השקית.

קידום מכירות על גבי שקיות דליה מודפסות

שקיות דליה, גדולות כקטנות, משאירות מקום למספיק אינפורמציה חיונית מלבד לוגו וכתובת אינטרנט. ואם כך, אז למה לא לתת טרמפ לעוד כמה נכסים שיעשו רק טוב לעסק.

מספר טלפון – מספר טלפון הוא עדיין האמצעי הכי פשוט ונוח ליצור אתכם קשר, ולכן הוא חייב להופיע על גבי שקית העסק. השקית היא כרטיס ביקור שנמצא בהישג יד, ולקוחות עשויים להזדקק לו לבירורים או לקניה חוזרת.

וכידוע, לקוחות חוזרים הם הלקוחות הכי משמעותיים לעסק.

כתובת פיזית – לכתובת פיזית מודפסת על גבי שקית דליה מטרה כפולה: הראשונה, כמובן, לאפשר ללקוחות להגיע אליכם. והמטרה השניה, שהיא לא פחות חשובה, לתת למי שנחשף לשקית המודפסת הרגשה של עסק בר קיימא.

כלומר, העסק קיים בעולם האמיתי, יש לו אמא ואבא, ואם יש בעיה כלשהי, יש עם מי לדבר.

מבצע – יש בתי עסק שרצים תקופות ממושכות עם מבצע המופיע בפרסומים שונים – על חלון הראווה, באינטרנט, בשילוט, וגם על גבי שקיות דליה מודפסות.

זהו סוג של פרסום שמביא לעסק לקוחות חדשים ומחזיר לקוחות קיימים. כך שאם יש לכם מבצע כזה או אחר שאתם יכולים להכריז עליו לאורך זמן, שקיות דליה מודפסות יעבירו את המסר באופן מושלם.

לסיכום, שקיות דליה מודפסות הן פרסום חוצות בתנועה לכל דבר. כאמור הן האלף בית של פרסום הנמדד בעלות מינימלית ובתועלת שלא תסולא בפז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This field is required.

This field is required.