חולמים על בית אבל מפחדים מהמשכנתא?

מי מפחד מהמשכנתא?

האם גם אתה מפחד מהמשכנתא?

כל אחד חולם על בית, כל משפחה רוצה לקנות דירה, כל אדם שלא משקיע בנדל"ן צופה מהצד ומשתומם – מדוע לי אין דירה בזמן שכולם רוכשים דירות חדשות מקבלנים? מדוע אנחנו לא מצליחים?

רובנו פשוט מפחדים מהמשכנתא! מפחדים שהבנק בכלל לא יסתכל עליו, מפחדים שאם נקבל משכנתא לא נעמוד בהחזרים, מפחדים מסיפורים על הוצאה לפועל, פשוט מפחדים ומשתתקים!

לפרטים נוספים פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

כיום ההון עצמי הוא רק המחסום שהפך לתירוץ בגלל הפחד מהמשכנתא…

עם זאת, בגלל שאנו מבינים החשיבות הגדולה שלכל משפחה יהיה בית משלה, ושלכל אדם שרוצה לפרוץ מבחינה כלכלית תהיה דירה ראשונה להשקעה, וכן בגלל שאנחנו רואים שהציבור בישראל חולם ורוצה מאד לקנות בית – לכן החלטנו לתת יד לעזרה.

אנחנו בחברת משכנתא אחת מלווים אתכם בכל תהליך קבלת המימון של המשכנתא עד שאתם נכנסים לבית. בשיחת טלפון אחת אנחנו מבינים אם אתם מתאימים לתהליך, קרי: אם יש לכם רצון חזק ויכולת החזר.

לאחר שיחת התאמה אנחנו קובעים פגישה. בפגישה אתם תיראו כמה תצטרכו להחזיר לבנק בכל חודש לאחר קניית הבית, ואתם תחליטו אם מתאים לכם ללכת על התהליך או להישאר עם שכירות באותו סכום…

אנחנו שמחים ללוות משפחות רבות בישראל לבית הראשון שלהם, וכל זאת ללא צורך בהון עצמי כלל.

כמובן שמעבר לתהליך הליווי אתם תקבלו את תמהיל המשכנתא ואת הריביות הטובות ביותר עבורכם. היועצים שלנו עבדו בבנק למעלה מעשר שנים כיועצי משכנתאות בכירים ומצד שני ממש מבינים את הלקוח הישראלי…

אז אם הבעיה היא רק – המשכנתא – בואו אלנו! אנחנו נלווה אתכם עד שיהיה לכם בית!

צרו קשר עוד היום, חפשו אותנו בפייסבוק, בגוגל, באתר, או פשוט תרימו טלפון, נפגש ובדרך כלל תוך 3 חודשים מהטלפון הזה – הלקוחות שלנו עם דירה! אנו מלווים אותך מהרצון שלך לדירה, יד ביד, עד לדירה! בלי לפחד מהבנק… ובלי קשר אם יש לך הון עצמי או לא…

צרו קשר עוד היום!

פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

משכנתא אחת – משרד יועצי משכנתאות

כשזה מגיע לכסף הגדול ביותר שאי פעם תשקיעו בחייכם, כדאי שזה יעשה בצורה המקצועית והאיכותית ביותר. מה יותר מקצועי מיועצי משכנתאות שעבדו בבנקים? אז אם הבעיה היא רק המשכנתא בואו אלינו, לפרטים נוספים פנו אלינו בטופס צור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.