כל האמת על משכנתא ללא הון עצמי.

יש 2 סוגי אנשים שלוקחים משכנתא ללא הון עצמי.

הסוג הראשון – אנשים שיש להם הון עצמי אבל אין להם הכנסה ולכן הבנק לא מאשר להם את המשכנתא.

הסוג השני – הרוב המוחלט של הלקוחות שמגיעים אלינו לקחת משכנתא ללא הון עצמי, הם אנשים שיש להם הכנסה חודשית קבועה אבל אין להם הון עצמי.

לסוג הראשון של האנשים היינו ממליצים לשקול לרכוש נכס עם התקציב הקיים, לא לקחת הלוואה שהם לא יוכלו לעמוד בה, אנחנו ממש נגד הימורים או לקחת הלוואות שלא תוכלו לעמוד בהן.
כן אפשר לחשב את ההכנסה מהנכס כהכנסה לצורך תשלום ההלוואה במקרה ואתם רוכשים נכס שאתם לא הולכים לגור בו.

יחד עם זאת לסוג השני של האנשים, כאלה שיש להם הכנסה קבועה, אולי אפילו הכנסה קבועה גבוהה, כאלה שסוגרים את החודש ואולי גם נשאר איזה משהו בצד.

הם הלקוחות העיקריים שלנו.

"משכנתא אחת" מספקים משכנתאות לדירות של עד 1M שקל עם הון עצמי של 100K ש"ח בלבד, ודירות של עד 1.5M שקל עם הון עצמי של 200K ש"ח בלבד.

לפרטים נוספים מלאו את טופס צור קשר ויועץ משכנתאות יחזור אליכם בהקדם.

להם אנחנו עוזרים לקחת משכנתא ללא הון עצמי.

לא בגלל שאנחנו מעדיפים אנשים כאלה או אחרים, אלא בגלל ש….

כל האמת על משכנתא ללא הון עצמי.

משכנתא ללא הון עצמי זה לא משכנתא רגילה, התשלום החודשי יהיה גבוהה יותר, והדרך לא תהיה קלה, אנשים שלוקחים משכנתא ללא הון עצמי אלו אנשים שהחליטו להגשים את החלום ולרכוש דירה. גם אם זה אומר שיהיה קשה.

חשוב לדעת – לא  לכל אחד מתאים לקחת משכנתא ללא הון עצמי ולא כל אחד מספיק מוכן להילחם בשביל זה.

אנחנו מאמינים שבית זה לא מותרות, זה חובה. כמו שכתוב בעוד הרבה מקומות באתר שלנו, וגם פה אנחנו חוזרים על זה, אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו בגיל 70 עם פנסיה ועם ביטוח לאומי משלם שכירות. אנחנו רוצים איכות חיים ולכן חשוב כבר מעכשיו לדאוג לעצמנו לבית, גם במחיר של משכנתא גדולה יותר.

היום אנחנו יכולים לשלם, בגיל 70 יהיה יותר קשה.

אז איפה "משכנתא אחת" נכנסים לתמונה.

הרוב המוחלט של הלקוחות (שלנו) שיגיעו לבנק, הבנק ככל הנראה יסרב לתת להם משכנתא, לפי בנק ישראל אחת הדרישות לקבלת משכנתא, הוא הון עצמי מגובה 25% משווי הנכס אותו אתם מבקשים לרכוש, יתרה מכך, גם אם בדרכים מורכבות תצליחו לקבל משכנתא, המשכנתא תהיה בריביות גבוהות שלעיתים גורמות ללקוחות לוותר (על החלום).

אנחנו ב"משכנתא אחת" יודעים לסדר את העניינים ככה שהבנק ייתן לכם משכנתא ולא פחות חשוב בריביות טובות.

אתם שואלים איך? יועצי המשכנתאות במשכנתא אחת הם יועצי משכנתאות שעבדו בבנקים בעלי שנות ניסיון רבות, יועצי משכנתאות אלו יודעים בדיוק אילו נתונים לספק לבנק, מה הבנק רוצה לדעת ואיפה הוא מוכן להתפשר.

כאשר יש לך את המידע הזה אתה יכול להיות בטוח שתקבל משכנתא. ולכן 99% מהבקשות שלנו למשכנתא ללא הון עצמי מתקבלות ולא פחות חשוב מתקבלות בריביות טובות.

אז אם גם אתם מוכנים להילחם, אם גם אתם רואים את הדברים כמונו שדירה זה לא מותרות זה חובה, אם גם אתם לא רוצים לראות את עצמכם בגיל 70 משלמים שכירות, צרו איתנו קשר, אנחנו נשמח מאוד לשמוע מכם ולהתחיל תהליך.

לפרטים נוספים מלאו את טופס צור קשר ויועץ משכנתאות יחזור אליכם בהקדם.

כל האמת על משכנתא ללא הון עצמי.